Image Alt

Stručni i znanstveni rad

      Stručni i znanstveni rad

Stručni radovi:

Hadela, J. (2018). Istraživačke aktivnosti u jaslicama: Kako istražuju djeca rane dobi?. U: Višnjić Jevtić, A. (Ur.)(2018). Zajedno rastemo – redefiniranje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja, Čakovec i Zagreb: UFZG i Dječji vrtić „Cvrčak“ Čakovec.126-133.

Hadela J. (2017). Uloga institucijskog konteksta jaslica u procesu poticanja razvoja socijalne kompetencije djece rane dobi. U: Kokanović, T., Opić, S., Jurčević Lozančić, A. (Ur.)(2017). Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja – mogućnosti i izazovi. Međunarodni znanstveno-stručni skup, zbornik radova, Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari.88-94.

Hadela J., Pergar, M. (2017). Kvaliteta prostorno-materijalnog konteksta vrtića u očima djeteta.U: Kokanović, T., Opić, S., Jurčević Lozančić, A. (Ur.)(2017). Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja – mogućnosti i izazovi. Međunarodni znanstveno-stručni skup, zbornik radova, Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari.95-103.

Znanstveni radovi:

Hadela, J. (2019). Education for Sustainable Development in Kindergartens – the Role of Initial Education and Professional Training of Preschool Educators. U: Županić Benić, M., Holz, O., Michielsen, M (eds.). Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training. LIT VERLAG GmbH & Co. KG Wien, str. 75-90. – znanstvena monografija

Pergar, M., Hadela, J., (2019). Cjeloživotnim obrazovanjem roditelja do osvještavanja važnosti čitanja djeci rane i predškolske dobi. Međunarodni znanstveno – stručni simpozij: Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta. Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 9. i 10. 05 2019. – u postupku objave u časopisu Croatian Journal of Education

Hadela J., Pergar, M. (2018). Mišljenje roditelja o ključnim zadacima institucionalnog predškolskog odgoja i obrazovanja. U: Dedić Bukvić, E., Bjelan-Guska, S. (ur). Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju. Zbornik radova sa 2. međunarodne znanstveno-stručne konferencije. Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu. God 2(2), str. 255-267. – prethodno priopćenje http://www.ff-eizdavastvo.ba/Books/SerialPubl/ped/Zbornik-radova-2018.pdf

Hadela, J., Rončević, N. i Pergar, M. (2019). Reasons for Enrolment in the Kindergarten and Parents’ Satisfaction with Specific Elements of the Kindergarten. Croatian Journal of Education, 21 (Sp.Ed.1), 121-135. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3441

Prikazi:

Hadela, J. (2018). Narratives of educating for sustainability in unsustainable environments. (Ur.) Haladay, J., Hicks. Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja, 27 (4), 759-762. https://doi.org/10.5559/di.27.4.09

  

Projekti

Finaktivci – (poticanje razvoja financijske pismenosti kod djece rane i predškolske dobi) Social Impact Award, 2019 – kao članica udruge Prospirit.

Različiti, a opet slični – Dječji vrtić Vrapčić, Šenkovec

Građanski odgoj u Elmerima – Dječji vrtić Vrapčić, Šenkovec

Tigrov ples – Dječji vrtić Vrapčić, Šenkovec